The Two of Us
Syazwina Athilah

Photobucket

People are asleep as long as they are alive, they are awakened when they die.

Journal Windy Hello

Role as them.

Photobucket

The Prophet sal Allahu alaiyhi wa sallam said, “I guarantee a house in Jannah for one who gives up arguing, even if he is in the right; and I guarantee a home in the middle of Jannah for one who abandons lying even for the sake of fun; and I guarantee a house in the highest part of Jannah for one who has good manners.”




Gratisan Musik

Music Graphics


Chicken.





Assalamualaikum. Hai hai. Yes, today is Saturday and this is my second post for this day ><
Sebenarnya baru balik kenduri ni.
Alahai.. penatnya sebab cuaca teramatlah panas. Sekarang sorang-sorang je ni.
Mak dengan kakak tak balik lagi T.T
Lepas balik rumah terus je baring atas katil sambil nyanyi kuat-kuat.
Saya tak tahan nak pergi kenduri tu lama-lama. Dorang nyanyi tak sedap.
Nak pengsan saya dengar -,- Suara saya lagi sedap didengar *erkk. muntah sebentar*

Ohya, sambil saya baca blog tentang fans Sami Yusuf, saya terjumpa satu gambar comel.


Comel kan? Saya dok pikir ni gambar siapa. 
Rupa-rupanya ni gambar Donghae. Haish.
Ya Allah, kenapalah waktu saya nak lupakan korea boleh terjumpa lagi gambar macam ni?
Teruk betul lah *lupakan korea! lupakan korea!*

Waktu dekat kenduri tadi, saya tengok ada lauk daging je mula-mula.
Lepastu waktu turn last sekali nak ambil lauk, alahaii~
Ada juga ayam goreng dekat situ. Huu.. mula-mula taknak ambil.
Last-last ambil juga, tapi ambil sikit je.
Dah habis makan tu, tiba-tiba ada lagi ayam yang baru digoreng.
Haishh.. mula lah ayam goreng tu memanggil *makan makan*
Disebabkan saya ni terlalu baik hati, apa lagi, makan lah..!

HAHAHA. Okay tu je nak cerita. Sekarang tengah tunggu pukul 7.
Nak tengok Shinchan lah -,- Haha. Kenapa? Tak boleh ke?
Seronok lah tengok Shinchan. Lagi-lagi sambil minum milo ais. Huu~

0Comment