The Two of Us
Syazwina Athilah

Photobucket

People are asleep as long as they are alive, they are awakened when they die.

Journal Windy Hello

Role as them.

Photobucket

The Prophet sal Allahu alaiyhi wa sallam said, “I guarantee a house in Jannah for one who gives up arguing, even if he is in the right; and I guarantee a home in the middle of Jannah for one who abandons lying even for the sake of fun; and I guarantee a house in the highest part of Jannah for one who has good manners.”




Gratisan Musik

Music Graphics


Goodbye.


Assalamualaikum Warahmatullahiwabarakatuh.
Seperti yang saya pernah sebutkan bahawa saya sudah kurang meminati kpop.
Ini adalah sebab-sebabnya. Maaf, tapi saya lebih sayang Allah S.W.T berbanding korea.
Video korea ni terlalu banyak Iluminati ataupun ajaran sesat.
Semoga yang lain pun sedar dengan semua ni :(
Video pertama yang saya nak cakap ialah FANTASTIC BABY from Bigbang.

Waktu video tu mula-mula nak start, Gdragon duduk dekat sebuah kerusi.
Dengan muka yang menakutkan, tanda salib yang besar. Astaghfirullahalazim.




Dan yang paling jelas sekali ialah part Taeyang.
Badan dia penuh dengan tanda salib.


Dulu saya SHAWOL ataupun maksudnya peminat setia SHINee.
Sejak saya selidik pasal iluminiti, saya jadi tak berminat langsung dengan SHINee.
Video SHINee yang saya perasan dengan jelas ialah LUCIFER.


Dengar tajuknya pun dah seram kan? Lucifer tu maksdunya kuasa kegelapan.
Style yang SHINee buat tu, macam simbol sesuatu kan?
Simbol apa? Kejap. Bagi saya google dulu.
Ohya. Simbol yang SHINee buat tu maksudnya lebih kurang macam ni.
Lelaki dikawal oleh perempuan ataupun kpop dikawal oleh iluminiti macam ni :


Sama kan cara tangan dia tu?
Ia dipanggil sebagai "baphomet horn". Astaghfirullahalazim.
Saya nak post pun takut je tengok.

Video lain yang saya perasan ialah I AM THE BEST from 2NE1.
Dalam video tu waktu part CL, pada saya ia menakutkan.


Mula-mula CL pakai serba putih dan keadaan dia waktu tu selamat.


Lepastu tiba-tiba keadaan bertukar dan dia pakai baju serba hitam pula.
Tiba-tiba dia kepanasan dan menjerit macam tak tentu arah.
Pelik kan? Apa kaitan semua tu dengan lagu ni?


Dan seterusnya part Minzy. Kenapa? Tak nampak apa-apa yang pelik?
Eh, saya nampak tau. Tengok betul-betul simbol apa yang ada dekat topi dia tu.
Nampak? Simbol bintang yahudi. Jelas kan?



Okay. Sekarang waktu scene dekat pyramid.
Pyramid tu melambangkan dajjal. Sudah semestinya dajjal tu musuh umat Islam.
Simbol dajjal yang bermata satu di pyramid macam ni :


Nampak? Jelas kan? 
Kenapa kebanyakan video mesti letakkan simbol pyramid? Pelik kan?
Apapun saya harap yang lain pun sedar. Jangan agungkan artis korea macam saya dulu.
Menyesal hingga tak sudah nanti. Dekatkanlah diri dengan Allah :)
Tak salah nak dengar lagu korea, tapi ada batasnya juga.
Nak nyanyi ke, nyanyi jelah. Saya pun kadang-kadang nyanyi juga :)





0Comment