The Two of Us
Syazwina Athilah

Photobucket

People are asleep as long as they are alive, they are awakened when they die.

Journal Windy Hello

Role as them.

Photobucket

The Prophet sal Allahu alaiyhi wa sallam said, “I guarantee a house in Jannah for one who gives up arguing, even if he is in the right; and I guarantee a home in the middle of Jannah for one who abandons lying even for the sake of fun; and I guarantee a house in the highest part of Jannah for one who has good manners.”




Gratisan Musik

Music Graphics


Mister Handsome / Today is May.


Assalamualaikum. Hai hai awak :3
Comel kan gambar dekat atas tu? Yeah. That is Maher Zain.
Subhanallah. Handsomenya dia. Jujur ni, saya cair tengok dia.
Senyuman dia, menawan ^.^ Dia lebih handsome berbanding artis korea.
Dekat sekolah tadi saya ada cakap dengan Izzah yang Maher Zain handsome.
Tapi Izzah jawab "Ada satu Zayn je handsome. Zayn Malik". 
HAHAHA! Yelah Izzah. Zayn Malik je lah.. haha ><

Sekarang tengah dengar lagu Allah Allah Kiya Karo. Hee :3
Suka sangat dengan lagu ni. Maher Zain ft dengan Irfan Makki.
Eh, Irfan Makki pun handsome tau. Hahaha.
Mula-mula suka Irfan Makki, lepastu Maher Zain. Haishh *semua nak*



Ohya. Artis korea ni handsome kan? Haha. Tunggu dulu.
Hear me first. Saya bukannya kembali minat korea macam dulu.
Tapi artis korea ni berbeza sikit tau. Nama dia Lee Ki Woo dan dia beragama Islam.
Nama islam dia saya tak tahu pula. Dah google tapi tak jumpa :(
Hmm.. takpelah. Yang saya tahu, dia berlakon dalam cerita Wedding Dress.
Saya cuma tengok separuh je cerita tu. Haha *apelah*


Pasal Zayn Malik yang Izzah sebut tu, ni lah dia. Handsome?
Hmm yelah. Dah ramai yang cakap macam tu.
Tapi pada saya Maher Zain saya lebih handsome. Cehh cehh. HAHA!
Zayn Malik ni orang Islam tau. Proud with him too.
Harap-harap bila dia dah ramai fans ni, ramai juga orang masuk Islam *AMINN!* :)

Selepas mendengar lagu Number One For Me untuk kali yang ke berapa ratus entah,
tiba-tiba terasa nak upload gambar dengan mak. Hihi :3
Dah edit sikit-sikit, lepastu terus upload.



Ya Allah. Alhamdulillah. Kau berikan aku mak yang sangat baik :')
Tanpa mak saya, mungkin saya tak solat sekarang ni.
Bila mak saya selalu nasihat saya jangan tinggal solat, saya sah terbiasa.
Saya dah biasa tiap kali nak pergi sekolah, salam dan cium pipi mak saya.
Pernah saya pergi sekolah tak salam mak saya.. Ya Allah..!
Punyalah risau hati saya. Rasa nak balik rumah je. Sebab saya dah terbiasa :)

Tiap-tiap malam sebelum nak tidur, saya mesti cium mak saya dulu.
Itu perkara wajib. Balik sekolah je, mesti ada benda saya nak cerita dekat mak saya.
Dekat rumah, mak saya orang paling best untuk kongsi cerita.
Kalau mak saya ada masak ayam, mak saya mesti bagitahu saya macam ni :

"Adik, mak ade masak ayam tu kalau adik nak makan".

The conclusion is :
I love my mom. I need my mom. I am only her daughter who is always doing many problems :")





0Comment