The Two of Us
Syazwina Athilah

Photobucket

People are asleep as long as they are alive, they are awakened when they die.

Journal Windy Hello

Role as them.

Photobucket

The Prophet sal Allahu alaiyhi wa sallam said, “I guarantee a house in Jannah for one who gives up arguing, even if he is in the right; and I guarantee a home in the middle of Jannah for one who abandons lying even for the sake of fun; and I guarantee a house in the highest part of Jannah for one who has good manners.”




Gratisan Musik

Music Graphics


Blasted Friday.


Assalamualaikum. Hai hai hai! Pagi tadi, bangun pagi dengan muka mengantuk yang teramat sangat. Hahaha. Padan muka. Siapa suruh tidur lambat. Kankan? Hahaha. Lepastu tengok jam, alamakk! Dah pukul 6:40 a.m.! Apa lagi, gelabah lah. Cepat-cepat bersiap pergi sekolah. Hahaha. Bukan apa, sebenarnya saya terlupa yang harini kena sekolah pagi. Bila dah bersiap, kelam-kabut buat air milo panas *untuk sarapan pagi*. Then, kakak saya dah membebel sebab abah saya dah tunggu dekat bawah. Okay. Sekali lagi saya gelabah. Hahaha.

Waktu dalam perjalanan nak pergi sekolah, abah on radio yang bosan + mengantuk. Mak aihh. Lagilah rasa nak tidur. Lepastu saya pun cakap "Abah, tukar yang lain eh?". Nak tukar siaran radio, minta izin dulu lah. Hahaha. Nasib baik abah saya bagi. Saya pun on lah radio Era.FM. Hahaha. Seperti biasa, mesti nak dengar JOHARA PAGI ERA. Bhahahahaha! Lawak lah sketsa johara pagi tadi. Dorang cerita pasal 'otak-otak'.

Then, sambutan hari guru pun berlangsung dekat Dewan Alamanda. Wahh! Serious ni, seronok tau. Mula-mula ada bacaan doa. Saya tak tahu nama pelajar lelaki yang ketuai bacaan doa tu. Tapi suara dia sedap. Bacaan doa dia pun jelas. Sedap je mendengarnya. Banyak juga persembahan dorang perform. Tapi, dengan hati yang ikhlas saya beritahu yang saya paling suka persembahan nasyid tadi. Suara dorang sedap sangat. 


Lepastu, ada sorang abang cina tu. Tiba-tiba je Nadiah Yassin cakap muka dia macam Kwangmin *atas ni* Hahahahahahaha. Padahal tak sama pun. Disebabkan tak tahu nama abang tu, Nadiah panggil dia Kwangmin. Bhahaha. Lepastu, ada satu kejadian tu, Nadiah menangis *sebenarnya tak nangis pun* sebab tak jumpa Fatin dengan Sharifah. Hahaha. Macam orang gila kitorang cari. Last-last, Fatin call saya and kitorang jumpa dekat dewan Alamanda. Dahlah berpeluh-peluh cari dorang tu.



Lepastu, dapat juga snap gambar dengan Sharifah *bekas madu saya*. Kalau Onew tengok gambar ni, mesti dia suka, kan Sharifah? Hahahaha. Nilah Sharifah yang bagi saya ayam goreng semalam. Hoho. Kalau nak tahu, mata dia macam Onew bila senyum =,= sama ohh. Ohya. Waktu rehat pula, Izzah bawa Truffle. Heee! Sedappp! Thanks Izzah. Nanti jangan malu-malu nak bawa lagi. Hahaha xp

Ouh okay. Itu sahaja cerita hari ini. Assalamualaikum.





0Comment