The Two of Us
Syazwina Athilah

Photobucket

People are asleep as long as they are alive, they are awakened when they die.

Journal Windy Hello

Role as them.

Photobucket

The Prophet sal Allahu alaiyhi wa sallam said, “I guarantee a house in Jannah for one who gives up arguing, even if he is in the right; and I guarantee a home in the middle of Jannah for one who abandons lying even for the sake of fun; and I guarantee a house in the highest part of Jannah for one who has good manners.”




Gratisan Musik

Music Graphics


Thank You Allah.


Assalamualaikum. Hai hai. Wahh! Dah lama betul saya tak post dekat blog ni.
Sampai berhabuk dah ni. Tunggu kejap eh? Nak ambil kain lap sikit habuk dekat sini.
Okay done. Hihi. Alhamdulillah. Akhirnya saya dapat online balik. Saya tengok ramai yang dah deactive facebook account dan beralih ke Twitter. Macam kawan saya juga, Farah Ilyana.
Saya ni pula, semakin hari semakin tembam. Hmm, apa mau jadi maa? Kawan baik saya cakap sebab saya selalu sangat makan ayam. Haiyaa. Lepas ni kena kurangkan makan ayam lah ni.
Sebenarnya saya dalam minggu exam mid-year ni. Tolong doakan saya eh? Saya harap saya dapat tingkatkan lagi markah ujian saya *Aminnn*.



Pagi tadi saya pergi dengar kuliah dhuha dengan mak dan kakak saya. Tapi, ayah saya tak ada sebab ada hal lain. Hmm, takpe lah. Nak buat macam mana, kan? Ohya, ustaz yang bagi kuliah dhuha tu Ustaz Syed Norhisyam. Serius saya cakap, best sangat kuliah tadi. Rugi yang teramat sangat orang yang tak datang.
Tahu tak, kakak saya akan pergi ke UNIKOP. Hmm.. agak sedih sebab nanti saya tak ada kawan dekat rumah. Lepas ni, kalau saya tak tahu apa-apa, saya kena buat sendiri sebab selalunya kakak saya yang akan tolong saya. Hmm.. tapi takpelah. Janji kakak saya dapat sambung belajar :)

Pasal Journal saya, Alhamdulillah. Sekarang dah hampir habis satu buku. Lepas ni saya kena buat Journal yang kedua pula. Trouble-Maker pula, buat masa ni saya tak dapat sambung sebab busy sangat. Insyaallah lepas exam ni, saya akan sambung Trouble-Maker.

Ouh baiklah. Itu sahaja buat masa ni. Saya nak edit sikit dengan blog ni. Hihi.
Assalamualaikum.

0Comment