The Two of Us
Syazwina Athilah

Photobucket

People are asleep as long as they are alive, they are awakened when they die.

Journal Windy Hello

Role as them.

Photobucket

The Prophet sal Allahu alaiyhi wa sallam said, “I guarantee a house in Jannah for one who gives up arguing, even if he is in the right; and I guarantee a home in the middle of Jannah for one who abandons lying even for the sake of fun; and I guarantee a house in the highest part of Jannah for one who has good manners.”




Gratisan Musik

Music Graphics


Too many words.


Assalamualaikum. Hello hello. Saya baru balik dari klinik kerajaan ni. Sebab apa? Ohh. Hahaha. Adalah sebabnya. Tak penting dan perlu tahu pun. Ohh okay. Berbalik kepada cerita. Mula-mula saya pergi klinik kerajaan dengan mak saya. Ouh okay. Nasib orang tak ramai. So, nak jumpa doktor pun cepat. Nombor giliran saya 2001. Hehe. Saya ingat tau. Lepas dah sudah tu, mak saya cakap nak pergi Klinik Gigi Khairudin dekat Seksyen 19 tu. So, ikut je lah. Datang-datang je tengok ada sorang pakcik tengah tunggu giliran. Ohh okay. Saya dah mula fikir, kemungkinan giliran mak saya cepat sikit. Tak payah nak tunggu lama-lama sebab tak ramai. Beberapa minit kemudian, alamakk! Ramai pula orang datang. Aduhh. Saya dah risau ni. Diam tak diam, TIGA JAM saya dan mak kena tunggu. Aduhaii.. bosannya teramat sangat. Bukan apa, sebab ada orang dah buat appoinment dengan doktor. So, terpaksa je lah tunggu.

Lepastu, kononnya nak balik rumah jalan kaki. Hahaha. Last-last call abah saya suruh ambil. Malas nak jalan kaki. Teruk betul lah saya ni =,= Sebelum balik tu, sempat lagi pergi beli nasi goreng daging. Al maklumlah, perut ni dah menyanyi lagu bigbang-blue.



Sebenarnya waktu tunggu giliran selama tiga jam tu, adalah contact Farah. Nak ajak dia pergi makan dekat McD. Tapi poket dia tengah kosong. Hurm, okay. Saya faham. And Farah cakap dia kena jaga ibu dia, sebab ibu dia tak berapa sihat. So, terpaksalah cancel. Haiyoo. Semalam ada tweet Fara Zeera. Dia kata dia okay je. Tapi bila yang lain ada hal, so cancel lah. Aloo... *nangis* Saya tak tahu nak buat apa dekat rumah ni. Asyik menghadap internet je. Lepastu makan. Hahaha. Eh, saya buat kerja rumah juga eh.

Ohya. Pasal The Trouble-Maker. Hmm.. sorry teramat sangat. Saya dah delete cerita tu. Sebab..sebab.. huh. Takpelah. Malas nak cakap. So, saya ada buat cerita baru. Muehehe. Heroin dia comel sangat. Nama dia Son Naeun. Dia salah seorang member A Pink. Nama cerita saya tulis tu 'Ohmy Gee!'. Hahaha. Saya suka sangat dengan perkataan 'Gee'. Sebab tu saya namakan cerita tu Gee.

This is official Ohmy Gee! : http://oh-my-gee-story.blogspot.com/ :)



0Comment