The Two of Us
Syazwina Athilah

Photobucket

People are asleep as long as they are alive, they are awakened when they die.

Journal Windy Hello

Role as them.

Photobucket

The Prophet sal Allahu alaiyhi wa sallam said, “I guarantee a house in Jannah for one who gives up arguing, even if he is in the right; and I guarantee a home in the middle of Jannah for one who abandons lying even for the sake of fun; and I guarantee a house in the highest part of Jannah for one who has good manners.”




Gratisan Musik

Music Graphics


Welcome to the month of Rejab.

Assalamualaikum. Sekarang dah pukul 8:18 p.m. dan saya tak tahu nak buat apa. Sepatutnya sekarang ni saya study sebab esok ada exam Science dengan agama. Tapi, alahaii. Saya takut lah T_T sebab sekarang tengah sorang-sorang dekat rumah. Bila study senyap sunyi je rasa. Bila online, ada lah bunyi bising keyboard ni.


Okay. Hanna baru je call saya. Hahaha. Dia siap cakap "selamat malam" lagi. Hahahahaha.  
Tadi pula waktu exam English, punya lah susah hati. Takut nak jawab. Tapi Alhamdulillah. Senang lah juga dari Science tu *hahahahahaha*. Waktu exam KH pula, cepat betul saya buat. Entah betul ke tidak saya jawab soalan tu. Last-last tengok jam ada masa 30 minit lagi. Haa sudah! Dah tak tahu nak buat apa. Bila check kertas soalan balik, rasa macam betul je *yeke?*. Disebabkan ada masa yang lebih saya pun apa lagi, ni lah kerjanya :-



Hahahaha. Yeah. Saya tidur 30 minit tadi, tahu? Mula-mula pandang luar kelas sambil nyanyi lagu Domino. Lepastu, makin lama makin ngantuk pula. So, saya pun dengar bagusnya tidur sewaktu exam dijalankan. Hahahahaha. Itulah kali pertama saya tidur selama 30 minit sewaktu exam. Terer tak? *tepuk tangan*

Hmm okay. Sekarang saya nak study agama. Harap-harap dapat score 'A' lagi untuk subjek agama. Tolong doakan saya eh? Haha. Assalamualaikum.

0Comment