The Two of Us
Syazwina Athilah

Photobucket

People are asleep as long as they are alive, they are awakened when they die.

Journal Windy Hello

Role as them.

Photobucket

The Prophet sal Allahu alaiyhi wa sallam said, “I guarantee a house in Jannah for one who gives up arguing, even if he is in the right; and I guarantee a home in the middle of Jannah for one who abandons lying even for the sake of fun; and I guarantee a house in the highest part of Jannah for one who has good manners.”




Gratisan Musik

Music Graphics


After ten days.



Assalamualaikum ^^ Hai hai. Harini dah masuk hari ke sepuluh kita cuti sekolah. Yeah yeah. Minggu depan dah sekolah balik *excited*. Dah rindu sangat dengan kawan-kawan. Hahaha. Minggu depan kalau jumpa, mesti ramai yang dah tembam. Hahaha. Saya pun samalah =,= Pipi tembam. Muka makin gelap. Hahaha. Tulah, pergi merayap lagi dekat kampung. Saya harap nanti awak semua janganlah ejek saya yang makin gelap ni. Jerawat pun bertambah. Bhahaha. Normal lah tu. Kankan? ^^ Tapi mak saya cakap, orang ada jerawat ni sebab banyak berangan. Haha. LOL. Macam mana mak saya tahu ni? :p


p/s : Waktu ni dekat kampung. Yang tengah-tengah tu kakak saya. Yang kecil tu sepupu saya. Kitorang nak pergi kedai waktu ni. Haha. Sempat lagi bergambar =,=

Semalam saya ada sms dengan Nadiah. Macam-macam lah kitorang cakapkan. Saya ada sms farah juga. Haha. Biasalah. Padahal memang setiap hari saya sms dia =,= Tu yang kredit tinggal sikit tu. Then, tiba-tiba malam tadi bosan teramat sangat pun datang *wushh wushh*. Pergi check balance kredit tinggal RM6.35. Okay. Boleh lagi tu. Saya pun call lah farah. Hoho. Lama lah juga kitorang bercakap sampai kredit saya tinggal RM4.20. Lepas tu baru lah saya nak solat isyak. Alalahii. Teruk betul saya ni. Selalu sangat lambatkan solat =,= *dosa tau*. Lepastu alang-alang dah solat isyak, saya terus buat solat hajat. Mak saya pun dah bagitahu surah apa yang perlu dibaca waktu rakaat pertama dengan rakaat kedua.

Then habis solat, tengok jam dah pukul 11. Alamakk! Baru saya teringat! Saya dah janji dengan omma nak bagi biodata saya. Hmm, apa lagi. Kelam-kabut on pc then log in facebook. Okay. Nasib baik omma online. Bolehlah bagi terus. Lepastu baru teringat lagi! Saya kena cari bilik untuk rumah risnad. Hahaha. Saya pun google macam orang apa. Search bilik yang saya suka. Lama lah juga saya mencarinya and akhirnya jumpa juga. Then cepat-cepat post dekat risnad ^^



Tik tok tik tok. Masa berjalan dengan cepat sampai pukul 12.00 a.m. Wooohoo! Apa lagi! Saya pun cepat-cepat wish Dongwoonie ^^ Yeah yeah! Harini bornday dia tau. Actually, bukan dia sorang je. Harini bornday Kim Hyun Joong *ex-farah ilyana* dengan HyunA *i don't like her*. So, kita wish Dongwoonie sorang je lah. Hahaha. HAPPY BIRTHDAY DONGWOON! *izzah kirim salam sayang tau* ><

Ohh okaylah. Dah pukul 5 lebih ni. Saya belum solat asar lah. Haiyoo. Byebye. Assalamualaikum ^^

POST TAMBAHAN :- Perbualan saya dengan abah.

Saya : Abah, muka kita dengan ayong *kakak*, sama ke?

Abah : Tak sama lah.

Saya : Tak sama? Kenapa haa?

Abah : ............

Saya : Sebab muka kita lagi buruk kot. Hahaha.

Abah : Ha'ah. Memang pun.

Saya : =,= Aloo....










0Comment