The Two of Us
Syazwina Athilah

Photobucket

People are asleep as long as they are alive, they are awakened when they die.

Journal Windy Hello

Role as them.

Photobucket

The Prophet sal Allahu alaiyhi wa sallam said, “I guarantee a house in Jannah for one who gives up arguing, even if he is in the right; and I guarantee a home in the middle of Jannah for one who abandons lying even for the sake of fun; and I guarantee a house in the highest part of Jannah for one who has good manners.”




Gratisan Musik

Music Graphics


Events before July.


Assalamualaikum ^^ Annyeonghaseyo *dah lama tak cakap macam ni*. Harini actually ada Kejohanan Futsal dekat quarters. And ada gerai-gerai jualan lah juga. Macam biasa mestilah ada gerai untuk melantak. Hahaha ^^ Saya lah tukang melantak dekat situ. Saya ingat lagi senarai makanan yang saya beli. Here it is :-

++ Mango Shake satu cawan
++ Nasi lemak sebungkus
++ Rojak buah dua bungkus
++ Nasi lauk ayam masak merah sepinggan
++ Jus oren segelas

Okay itu je yang saya makan. Sikit tu tahu tak. Selalu banyak lagi. ^^ Talk about events. Nanti ada Sambutan Hari Koperasi dekat sekolah. Woozaaaahh! Yeah. Food food. Banyaklah yang saya melantak nanti. Tak percaya boleh tanya Farah Ilyana. Tahun lepas time hari koperasi berapa kali saya pergi beli makanan. ^^ Muehehe. But tak perfect lah harini sebab kakak takde. Dia tak dapat balik minggu ni. Ada program lain dekat kolej. ==" Nampaknya hidup sebagai pelajar ni memang sibuk kan? *saya lah tu*

Got to go now. Nak solat isyak dulu. Dah pukul berapa dah ni. Hewhew ^^ Assalamualaikum.

0Comment