The Two of Us
Syazwina Athilah

Photobucket

People are asleep as long as they are alive, they are awakened when they die.

Journal Windy Hello

Role as them.

Photobucket

The Prophet sal Allahu alaiyhi wa sallam said, “I guarantee a house in Jannah for one who gives up arguing, even if he is in the right; and I guarantee a home in the middle of Jannah for one who abandons lying even for the sake of fun; and I guarantee a house in the highest part of Jannah for one who has good manners.”




Gratisan Musik

Music Graphics


The first week.


Hai hai. Assalamualaikum. Now dah pukul 1:32 a.m. dan saya tak boleh tidur. Alahaii. Ni mesti sebab pagi tadi bangun lambat. Susah lahh =,= tadi IM dengan Nadiah the elephant. Tapi dia tengah skype-ing dengan cousin dia. So taknak lah kacau. Dalam masa yang sama, saya IM dengan Fara Zeera, Sharifah my ex-honey and Fatin. Dapat lah juga isi masa saya ni. Hahaha. Harini memang agak bosan kan? Tak tahu lah kenapa tapi masa pun berlalu dengan cepat. Tahu-tahu dah seminggu cuti sekolah. Now tinggal lagi seminggu. Huu~ scared~ Takut apa? Takut nak dapat result exam. Wushhh! Rasa nak lari jauh je dari sini.





Esok abah ambil cuti kerja. Tak tahu lah kalau abah nak bawa keluar jalan-jalan ke. Tapi hari Selasa ni kakak dah kena pergi unikop. Wooo~ cepat masa berlalu. Dan cepat betul kakak saya kena sambung belajar. Cepat betul umur dia 18 tahun. Padahal dulu kitorang selalu mandi sama-sama, main sama-sama, gaduh sama-sama, hahaha. Semua tu cuma akan jadi kenangan ^^

Ohya. Tadi saya ada post dekat wall Izzah. Saya bagi idea kitorang out hari sabtu ni pergi mcd. Hahaha. Tiba-tiba terasa nak makan double-cheese burger dengan dorang. Then, Izzah kata okay je. Tapi masalah sekarang tak tahu lagi sama ada yang lain free untuk keluar sekali. Fara Zeera maybe tak boleh sebab dia kata kena pergi Kelantan. Harap-harap yang lain free untuk join sekali ^^ *AMINN*

Huu~ Now dah pukul 1:49 a.m. Better saya off dulu. Esok susah pula nak bangun solat subuh. Haha. Okay. Assalamualaikum. May Allah S.W.T bless you, readers ^^



0Comment