The Two of Us
Syazwina Athilah

Photobucket

People are asleep as long as they are alive, they are awakened when they die.

Journal Windy Hello

Role as them.

Photobucket

The Prophet sal Allahu alaiyhi wa sallam said, “I guarantee a house in Jannah for one who gives up arguing, even if he is in the right; and I guarantee a home in the middle of Jannah for one who abandons lying even for the sake of fun; and I guarantee a house in the highest part of Jannah for one who has good manners.”




Gratisan Musik

Music Graphics


I wanna go there.


Assalamualaikum. Holla Syazwina Athilah a.k.a Chinen's official wife is here. Okay. Awak tahu, hero saya lagi sorang tu nak buat konsert dekat Malaysia tau. Dahlah dekat Shah Alam. Bagus sangat lah tu, kan? Saya tak dapat pergi tahu tak! *nangis*. Ya Allah, kalaulah saya ni kaya, dah lama saya beli tiket konsert dia *berangan*. Haish. Apelah saya ni. Tak reti bersyukur langsung =,= Tembak karang baru tahu. Eh continue with our story. Album Maher Zain yang Forgive Me saya dah ada. Dalam tu ada 14 buah lagu. Antara lagu yang saya suka Number One For Me, Mawlaya, Ku Milik-Mu. Yeahh! Tapi yang paaaliinnggg saya suka lagu Ku Milik-Mu. Waduh waduhh! Sedap sungguh suaranya. *melting*. Tapi ada pelat-pelat bahasa melayu sikit. Hehe. Takpe. Lagi comel je saya rasa. *cehh*. Eh eh! Lepastu kan, dekat album tu Maher Zain cakap thanks to Imam Suhaib Webb sebab bekerjasama untuk album ni. Wahh! *menjerit sekuat hati*. Kenal tak Imam Suhaib Webb? Alaaa.. yang dalam rancangan Reflections dekat TV Alhijrah tu. Imam dari Amerika tu. Wuu~ I'm proud with him. Hahaha, Okay. Baik berhenti sekarang sebelum jadi karangan bahan rangsangan. Haha. Byebye. Assalamualaikum.

p/s : Hero saya ada tiga tau, Chinen Yuri, Maher Zain, Boboiboy.

0Comment