The Two of Us
Syazwina Athilah

Photobucket

People are asleep as long as they are alive, they are awakened when they die.

Journal Windy Hello

Role as them.

Photobucket

The Prophet sal Allahu alaiyhi wa sallam said, “I guarantee a house in Jannah for one who gives up arguing, even if he is in the right; and I guarantee a home in the middle of Jannah for one who abandons lying even for the sake of fun; and I guarantee a house in the highest part of Jannah for one who has good manners.”




Gratisan Musik

Music Graphics


Mimpi ohh mimpi!


Assalamualaikum. Hai hai. Tahu tak, malam tadi saya dapat mimpi yang agak menakutkan + menyeramkan. Aduhh. Mimpi tu memang menakutkan tahu! Cerita dia macam ni.. saya dengan family saya pergi satu perjumpaan. Aduhh. Tak tahu perjumpaan apa tiba-tiba sesat dalam mimpi tu =,= Then tiba-tiba ada artis korea datang sebagai artis jemputan. Memang ramai lah artis korea waktu tu. Tapi ni saya asyik tengok Donghae je. Erghh! Padahal realitinya saya tak suka dia =,= Then pengacara majlis tu cakap, Sunggyu dari infinite nak panggil sorang peminat. Okay kejap! Realitinya, saya tak pernah tahu ada orang nama Sunggyu dalam infinite. Tiba-tiba je boleh tahu dalam mimpi ni!

Okay sambung balik. Lepastu Sunggyu panggil saya! OMG! Serious saya cakap, berdebar-debar saya rasa waktu tu. Gila cool! Hahahaha! Lepastu saya macam malu-malu nak pergi dekat dia *wekkk*. Tapi Sunggyu tu panggil saya lagi supaya dekat dengan dia. Saya masih taknak datang dekat. Then mak saya cakap pergilah cepat. Okay. Saya pun datang dekat dengan Sunggyu. Lepastu Sunggyu hulurkan saya sebatang bunga. Huu~ Dalam mimpi saya tu, bunga tu cantik sangattt! Bila saya dah ambil, Sunggyu senyum sambil tenung saya. Hoh! Saya pun tertunduk malu lepastu cakap 'thank you' then blah terus. Bhahaha.

Tapi.. belum sempat saya blah dari situ, Donghae pandang saya dengan wajah sedih. Saya nampak dia pun pegang sebatang bunga yang sama. Dia macam nak bagi dekat saya, tapi saya dah terima bunga dari Sunggyu. Aduhh. Rasa bersalah kot *dalam mimpi je*.


Okay.. erm.. kejap. Saya nak ingat balik mimpi saya sampai mana. Wait wait!


Haa! Lepastu saya balik rumah. Waktu dalam kereta saya asyik pegang je bunga tu. Siap cium untuk ambil bau lagi. Bhahaha. Menyampah pula bila ingat balik. Then bila sampai rumah, saya on ipad saya. Padahal realitinya saya mana ada ipad ohh =,= Saya tengok ada 1 message dekat inbox facebook saya. Nak tahu tak siapa hantar? Okay. Lebih kurang macam ni lah dalam mimpi saya tu :-

Donghae : Why you leave me? I need you to be mine. Please..

Okay dah. Sampai situ je mimpi saya. Menakutkan tahu? Haiyoo. Mimpi saya terhenti bila mak saya kejut suruh solat subuh. Hahaha. Bangun-bangun je tengok dah pukul 6:30 pagi. Memang patut bangun pun =,=

0Comment