The Two of Us
Syazwina Athilah

Photobucket

People are asleep as long as they are alive, they are awakened when they die.

Journal Windy Hello

Role as them.

Photobucket

The Prophet sal Allahu alaiyhi wa sallam said, “I guarantee a house in Jannah for one who gives up arguing, even if he is in the right; and I guarantee a home in the middle of Jannah for one who abandons lying even for the sake of fun; and I guarantee a house in the highest part of Jannah for one who has good manners.”




Gratisan Musik

Music Graphics


Monster of the chicken.



Hello hello. Assalamualaikum ^^ Wuu. Lamanya tak tulis entry baru. Ya Allah. Tahap kemalasan saya semakin bertambah. Macam mana ni? ==" Aduh. Takpelah. Ni kira okay lah juga sebab saya nak tulis entry baru harini. Muahaha. Oh okay let's continue. Peperiksaan pertengahan tahun dah lepas. Resultnya pun dah keluar. MasyaAllah! Astaghfirullahalazim. Saya dapat 3A 2B 1C 2D. Cantik kan? Bak kata pepatah, kalau boleh biar ada semua. Tu nasib tak failed tau. Syukur Alhamdulillah. Dapatlah nombor lapan dalam kelas. Alhamdulillah again. Chicken? Aduih. Disebabkan saya tak dapat number top 5 dalam kelas, so saya tak boleh makan ayam selama seminggu. Sedih tau. Haiyoo. Tapi nasib baik lah. Muehehe. Tengahari tadi my mom dah belikan ayam goreng. Walakkk! Sedappp! Hahaha ^^

Wait. Now semua orang dah berhijrah ke twitter. Aduih. Sampai tinggal sikit je yang online dekat facebook. Tahu-tahu pun, memadai lah sikit. Janganlah tinggalkan saya sorang-sorang dekat facebook tu. Kalau ada twitter pun, ingat-ingatlah facebook sikit. Hush hush :(



Minggu lepas hari Selasa saya tak pergi sekolah sebab demam teramat sangat. Kepala rasa nak tercabut je rasa. Aduh. Alhamdulillah sekarang dah okay sikit cuma pergi sekolah kena ready je panadol dalam poket. Demam datang tak menentu. Tapi semalam lepas makan sausage, saya muntah ==" Time tu rasa nak nyanyi lagu Monster kuat-kuat je. Hahaha. Peliknya.

Anyway, now saya dah addicted sangat dengan lagu-lagu Apink and Bigbang. Wuu. Dorang best. Daebakk! Hahaha. Tapi takdelah nak menggila sangat dengan korea ni. Artis korea baru pun saya tak tahu. Serious ni. Kalau cakap Running Man. Haa lagilah haram. Satu haprak tak tahu. Tak payah cakap lagi lah. Memang saya dah blank pasal korea ni. Tanya lah Boboiboy ke kan senang. Tu saya memang dah sah tahu lah tu. Hahaha ^^

Now saya ada kawan baru. Ohya! Dorang semua baik tau! Unnie saya nama dia Yoori ^^ Dia comel sangat. Oppa saya nama dia Mario Dehnzel. Panggil dia Dehn je. Dia baik tau. Oppa saya lagi sorang nama dia Sung Jo. Haha. Saya asyik lupa nama dia. Tapi saya tak pernah bercakap dengan dia sebab dia takde facebook. Tapi nanti saya nak search twitter dia. And my last family member is Kyle. Kyle sama umur dengan saya. Err I mean 14. But dia lagi muda dari saya ==" Harhar.





0Comment