The Two of Us
Syazwina Athilah

Photobucket

People are asleep as long as they are alive, they are awakened when they die.

Journal Windy Hello

Role as them.

Photobucket

The Prophet sal Allahu alaiyhi wa sallam said, “I guarantee a house in Jannah for one who gives up arguing, even if he is in the right; and I guarantee a home in the middle of Jannah for one who abandons lying even for the sake of fun; and I guarantee a house in the highest part of Jannah for one who has good manners.”




Gratisan Musik

Music Graphics


Random feelings.


Assalamualaikum. Hei hei. Saya kan, dah lama tak tulis journal saya *sedih*. Kali terakhir saya tulis pun sebelum cuti sekolah. Tengoklah, harini dah berapa haribulan? Ya Allah. Sekolah pun dah hampir bermula. Kesian journal saya. Mesti dia menangis sebab saya tak keluarkan dia dari beg sekolah. Walaupun journal saya dah nak habis, tapi tak patut saya biarkan macam tu. Buku pun ada perasaan, kan? Huu. Insyaallah. Esok saya kena tulis juga dekat journal saya. Dia dah rindu tulisan saya. I'm so sorry, my dear journal :'(


Nampak tak Gongchan dengan Yoorin dekat atas? Comel kan dorang? Huu. Comel sangat tau. Setiap hari Isnin sampai Jumaat, saya mesti tengok drama My Girl. Aigoo~ Couple ni comel sangat. Gongchan dah janji dengan Yoorin, dia mesti sambut birthday Yoorin setiap kali salji turun. And Gongchan mesti celebrate tak kira dia sibuk atau tak. Aduhh. Jealous tengok. Hahaha. Episod harini best sangat ^^ Akhirnya Gongchan luahkan perasaan dia dekat Yoorin. Lepastu dorang dah rancang nak larikan diri dekat negara lain. Hahaha. Sebab dorang takut rahsia dorang pasal Yoorin jadi sepupu palsu tu terbongkar. Okay. Cuma perlu tunggu hari esok untuk sambungannya ><



Tadi lepas solat maghrib, saya terdengar budak-budak lelaki ketawa dekat bawah rumah. Saya pun apa lagi, pergilah mengintip dari tingkap bilik saya. Rupa-rupanya dorang tengah bakar cawan plastik yang tak tahan haba tu. Dahlah dekat je dengan kereta abah saya. Kalau kena tu, nahaslah. Memang dapat freekick! Saya nak je jerit dekat budak-budak tu. Tapi nanti tak berhenti pula saya mengamuk. So apa lagi, saya pun panggil mak saya dekat bilik. Nak panggil abah tak boleh sebab abah dekat surau lagi. Then mak saya pun keluar and pergi dekat beranda rumah, tegur dorang. Okay. Semua dah nampak gelabah. Hahaha. Tapi.. ada lagi dua orang budak lelaki sedang melakukan sesuatu yang tak sepatutnya mereka lakukan =,= Haiyaaa. Astaghfirullahalazim. Takpelah. Geli nak cakap.



0Comment