The Two of Us
Syazwina Athilah

Photobucket

People are asleep as long as they are alive, they are awakened when they die.

Journal Windy Hello

Role as them.

Photobucket

The Prophet sal Allahu alaiyhi wa sallam said, “I guarantee a house in Jannah for one who gives up arguing, even if he is in the right; and I guarantee a home in the middle of Jannah for one who abandons lying even for the sake of fun; and I guarantee a house in the highest part of Jannah for one who has good manners.”




Gratisan Musik

Music Graphics


Tell me goodbye.

Assalamualaikum. Harini kakak saya dah mula jadi mahasiswi dekat unikop. Pagi tadi dia pergi daftar. Hurm, agak sedih bagi saya sebab saya dah tak ada kawan dekat rumah. Saya tak ada kawan ajak borak, gaduh, ketawa. Lepas ni, tak ada orang yang boleh tolong saya buat folio, ajar saya math, sama-sama tengok cerita SkipBeat. Hurmm.. sedih kan? Tapi yang lagi sedih mestilah mak and abah saya sebab dah berpisah dengan anak. Kan? Hurm. Tunggu 5 tahun lagi, giliran saya pula meninggalkan rumah.

Pagi-pagi lagi kami dah bertolah dari rumah sebab takut ramai orang and lambat daftar dekat unikop tu. Dalam kawasan unikop tu, macam-macam ada. Senang sikit pelajar-pelajar dekat situ sebab dah tersedia dobi, kedai buku, restoran, cafeteria, gerai-gerai, balai polis pun ada.


p/s : I will miss you sis. 

Lepas daftar tu, ada sorang senior dia tunjukkan kakak saya arah asrama. Saya pun ikut sekali lah. Bilik kakak saya tingkat dua. Dalam bilik tu, ada bahagian ruang-ruang untuk setiap pelajar. Wuu~ Agak best disitu. Setiap ruang pula boleh duduk 4 orang pelajar. Ada katil dua tingkat dekat ruang tu. Kakak saya dapat katil bawah. Hahaha. Almari baju dia muat-muat je untuk letak baju. Wushh. Kalau saya, muat agaknya tu =,= Lepastu dah nak balik, hurmm.. saya rasa sedih sangat nak tinggalkan kakak saya. Tapi takkan nak nangis depan dia kan? Nangis dalam hati je lah. Waktu tu suasana agak down sedikit. Tapi nak buat macam mana, demi masa depan juga, kan? ^^

Dekat rumah, suasana pun lain. Entah lah.. saya tak tahu nak cakap dengan siapa sebab selalunya saya akan bising dengan kakak saya. Jadi, demi menghilangkan rasa sedih, saya pun online lah seperti biasa. Buka je ada noty from Risnad Family. Nad omma minta biodata saya. Hanisah pula minta gambar saya. Tapi malam nanti baru saya bagi ^^ Lepas dah banyak meng-comment dekat risnad, tiba-tiba baru saya perasan. Jumlah member tiba-tiba berkurang! *shocked* Nak tak nak, saya tanya lah mana pergi yang lain? Danial cakap sebab Faris Ashraf dah deactive facebook. Lepastu sebab Nadzirah Sayudzi leave. Aduhh.. kenapa pula dorang ni? Risau saya. Kalau ada masalah, cakap je. Risnad kan satu family ^^

Hmm okaylah. Dah hampir pukul 8. Solat maghribbbb! Byebye. Assalamualaikum :)

0Comment