The Two of Us
Syazwina Athilah

Photobucket

People are asleep as long as they are alive, they are awakened when they die.

Journal Windy Hello

Role as them.

Photobucket

The Prophet sal Allahu alaiyhi wa sallam said, “I guarantee a house in Jannah for one who gives up arguing, even if he is in the right; and I guarantee a home in the middle of Jannah for one who abandons lying even for the sake of fun; and I guarantee a house in the highest part of Jannah for one who has good manners.”




Gratisan Musik

Music Graphics


Five girls with two trolleys.

Assalamualaikum. Hai hai. Harini hari Sabtu kan? ^^ Mesti ramai yang tidur siang ni. Al maklumlah. Puasa lah katakan. Haha. Harini dah masuk hari yang kelapan kita berpuasa. Hmm. Sedihnya. Saya taknak Ramadhan pergi dengan cepat. Biarlah raya aidilfitri lambat lagi. Kan? Ohya. Pagi tadi saya, Farah Ilyana, Hanna, Sabrina and Anis out sama-sama sebab nak pergi beli barang-barang props untuk drama.


Agak pening untuk kami mencari barang-barang props. Mungkin kerana ramai orang dan mood puasa. Jadi macam tak larat sikit. Habis kami pusing-pusing, turun naik sebab nak cari barang. Serabut serabut. Tapi ada juga barang yang belum dibeli. Hmm. Maybe Anis yang kena pergi beli nanti. Hehe.


Sambil jalan tu, ternampak Tutti Frutti *betul ke saya eja ni*. Then Farah cakap, "Kalau nak makan dekat situ, beli yang biasa punya je. Jangan ada buah. Nanti bayar mahal". Haha. Okay Farah. Saya faham lagipun manalah saya mampu nak makan sedap-sedap macam tu.


Then tengok-tengok kalau ada mana-mana kedai buku yang jual epop raya. Haha. Sebab editor epop cakap dah keluar untuk raya punya. Bukan apa. Walaupun saya dah lama tak beli epop, tapi isu raya punya saya nak. Saya nak sampul duit raya dekat epop tu. Kalau boleh, nak sampul duit raya gambar bigbang. Taknak group lain selain bigbang *cerewet*.

Hmm okay. Kalau tengok betul-betul, cara pemakaian saya dah lain. Well. Saya nak tutup aurat dengan lebih sempurna. Saya berniat tutup aurat Lillahi Ta'ala. ^^


0Comment