The Two of Us
Syazwina Athilah

Photobucket

People are asleep as long as they are alive, they are awakened when they die.

Journal Windy Hello

Role as them.

Photobucket

The Prophet sal Allahu alaiyhi wa sallam said, “I guarantee a house in Jannah for one who gives up arguing, even if he is in the right; and I guarantee a home in the middle of Jannah for one who abandons lying even for the sake of fun; and I guarantee a house in the highest part of Jannah for one who has good manners.”




Gratisan Musik

Music Graphics


Perhaps perhaps.


Assalamualaikum. Well. Harini dah masuk 2 Ramadhan tahun 1433 hijrah. Isnin ni ada drama PLBS. Oh Ya Allah. Nervous nya rasa. Nak lari dari sekolah pun ada. Bytheway, wish me good luck. Hee ^^ Harini je dah dua entry saya post. Rajinnya. Kankan? *muka bangga*. Hahaha. Actually saya alone dekat rumah ni. Tak tahu nak buat apa. Petang tadi saya sibuk siapkan homework math and science. Seperti biasa, kalau nak siapkan science mesti tersekat *traffic jam*. Bila Math, laju je. Traffic light lampu merah pun langgar je. Hahaha. Tadi buka puasa makan ayam masak sos. Wow! Fantastic baby! Hahaha. Sedap. Alhamdulillah masih ada rezeki yang Allah bagi. Nikmat betul rasanya dapat makan sedap. Then mak ada buat caramel. Wee. Sedappnyaaaaa. Saya orang pertama rasmi makan caramel tu. Hoho.


Tadi lepas je post entry sebelum ni, mak ajak pergi tesco beli sayur. Well. Saya sebagai 'driver troli' kena lah ikut an. Kang tak ada driver susah pula. Ahahaha. Then time dekat tesco, mak cakap ternampak ayah farah dengan rayyan. Saya pun apa lagi. Sebagai kawan yang baik *cehh*, saya pun call farah. Hek eleh. Dia tengah tidur dekat rumah rupanya. Ingatkan ikut sekali. Okay. Exam pun dah dekat. Hmm risaunya. Semoga Allah permudahkan Siti Nur Syazwina Athilah ni jawab exam *Aminn*.

++ Assalamualaikum. Yang buruk daripada saya dan yang baik daripada Allah S.W.T ++

0Comment