The Two of Us
Syazwina Athilah

Photobucket

People are asleep as long as they are alive, they are awakened when they die.

Journal Windy Hello

Role as them.

Photobucket

The Prophet sal Allahu alaiyhi wa sallam said, “I guarantee a house in Jannah for one who gives up arguing, even if he is in the right; and I guarantee a home in the middle of Jannah for one who abandons lying even for the sake of fun; and I guarantee a house in the highest part of Jannah for one who has good manners.”




Gratisan Musik

Music Graphics


The best week for me.


Hey hey. Assalamualaikum. ^^ Fuhh fuhh. Blog dah berhabuk. Ni semua salah Gdragon. Hahaha. Tak ada kena mengena dengan GD pun. Well maaflah sebab saya terlalu busy dengan kehidupan normal sebagai pelajar 'berwawasan' ni. Ahahaha. Apapun, about drama Rumpelstiltskin. Semuanya berjalan dengan lancar. Minggu depan dah start PLBS *wahhh*. Saya akan transform jadi mother lah isnin nanti. Hehe. Bytheway, Sabtu ni dah start puasa! Horayyy! Ramadhan. I miss you so much. My favourite month till the end. 

Skip skip. Minggu ni macam dekat heaven. Oh Allah. Thank you so much. I love you Allah.
Ohya. Kenapa macam dekat heaven? Sebab ________________. Haha. Biarlah tertulis dekat journal saya je. No sharing-sharing. Hahaha. Pun boleh. ^^ Minggu ni PJPK kami main kejar-kejar. Macam budak kecil kan? Tapi itulah hakikatnya. Sebelum Ramadhan ni, lebih baik gunakan masa PJPK betul-betul. Nanti rindu tak dapat PJPK. Weeheee. Kami main satu kelas tau. Lelaki pun join. Tabik hormat dekat dorang. Lari laju macam The Flash. Well tadi saya kejar Azizul dengan Zulfikri, dan ini kata-kata yang keluar dari mulut saya :

"Are they humans?" *bunyi cengkerik*.

My habits. Eating eating eating. Semalam Fatin ada bawa nasi goreng. Fatin yang masak. Subhanallah! Sedapnya! Serious saya cakap. Fatin memang pandai masak. I'm proud with you, Fatin ^^ Masa saya makan nasi goreng tu, Nadiah cakap dekat saya yang saya makan macam nenek. Eh eh. Sedap mulut je. Tapi apakan daya. Saya ni kalau bab makan sedap, nombor satu dekat dunia! ^^ Hehehe. Monster.


Tadi ada presentation english. Well biasalah kalau group kami mesti Hanna ke depan. HAHAHAHAHA. Oh Ya Allah. Rasanya saya yang gelak paling kuat. Hanna speaking kalah James Brooke. Tapi kelakar ^^
Bila fikirkan balik, syukur Alhamdulillah saya dapat kawan-kawan yang baik, kelakar, friendly macam Farah, Hanna, Anis, Izzah, Fatin, Sharifah, Nadiah, Faizatul Nadiah, Fara Zeera, Sabrina. Semoga kita semua boleh jumpa dekat syurga. Kita semua kan ahli syurga ^^v




Selamat menyambut bulan Ramadhan. 
Sesungguhnya Ramadhan bulan yang mulia. 
Month of happiness.
Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh. ^^





0Comment