The Two of Us
Syazwina Athilah

Photobucket

People are asleep as long as they are alive, they are awakened when they die.

Journal Windy Hello

Role as them.

Photobucket

The Prophet sal Allahu alaiyhi wa sallam said, “I guarantee a house in Jannah for one who gives up arguing, even if he is in the right; and I guarantee a home in the middle of Jannah for one who abandons lying even for the sake of fun; and I guarantee a house in the highest part of Jannah for one who has good manners.”




Gratisan Musik

Music Graphics


Welcoming Ramadhan.


Assalamualaikum. Hey hey. Today is 1st Ramadhan for 2012. Now still pagi lagi sebab baru pukul 7:40 a.m. Saya rasa kawan-kawan saya yang lain, semuanya masih membuat peta di bantal. Haish. Tengok dorang tak ada pun dekat twitter. Facebook pun tak ada. Saya message pun tak reply. Dah sah-sah masih dalam selimut. Hahaha. Biarlah. Asalkan bahagia *haha*.

Well. Semalam saya tak dapat pergi terawih. Sedih tau. Dekat rumah menangis sorang-sorang. Tapi harini dah boleh pergi solat berjemaah dekat surau. Tadi lepas sahur, terus mandi. Fuhh. Sejuk but rasa selesa. Haha. Then kelam-kabut saya gosok telekung sebab nak ikut mak pergi surau. Lebih baik ambil peluang pergi solat subuh. Kankan? ^^ Biasalah, saya ni kalau nak solat berjemaah mesti nak saf depan sekali. Saya sendiri tak tahu kenapa. Dekat surau siap pasang aircond. Hush. Dahsyat lah. Macam dekat kutub utara. Sejuknya. Hehe. Tapi Alhamdulillah sebab Allah dah bagi keselesaan untuk beribadah :)

Actually ada homework. Segunung kot. Hahaha. Tapi nak buat kejap lagi lah. Lepas zuhur nak mengaji. Kalau boleh nak khatam bulan Ramadhan ni. Petang nanti pula ada Skipbeat! Yeah! Tak sabarnya. *hee*.

Bismillahirrahmanirrahim. Alhamdulillah kerana Allah masih memberi peluang kepadaku untuk membuat amalan di dunia ini. Panjangkan umurku agar aku dapat menambahkan amalan di bulan Ramadhan yang mulia ini. Sesungguhnya Allah itu Maha Pengampun lagi Maha Bijaksana. Amin.


0Comment