The Two of Us
Syazwina Athilah

Photobucket

People are asleep as long as they are alive, they are awakened when they die.

Journal Windy Hello

Role as them.

Photobucket

The Prophet sal Allahu alaiyhi wa sallam said, “I guarantee a house in Jannah for one who gives up arguing, even if he is in the right; and I guarantee a home in the middle of Jannah for one who abandons lying even for the sake of fun; and I guarantee a house in the highest part of Jannah for one who has good manners.”




Gratisan Musik

Music Graphics


Last day.....!


Assalamualaikum. Fuuhh. Akhirnya tamat sekolah sebelum raya ^^ Woah haha. Harini rajin betul saya datang sekolah padahal mula mula memang rancang tak nak datang. Tapi datang juga sebab nak jumpa kawan kawan sebelum cuti seminggu. But Hanna dengan Izzah tak datang. Apelah dorang ni. Baru nak minta maaf and hugging each other. *Eh eh. Melebih pula*. So kami saling bermaafan harini. LOL tapi macam saya sorang tak ada perasaan hari raya. -__- Haha. Entah kenapa. Saya ni kalau nak feeling hari raya mesti dekat kampung. Hahaha ^^

Sebelum nak balik tadi ada bermaaf maafan dekat cikgu cikgu. Wuu malu rasanya macam ada buat banyak kesalahan. Hahaha. Lepastu semua merancang pasal nak pergi raya sana lah.. sini lah. Haha semangat habis!
Tapi......... bila fikir balik. Saya sedih sangat sangat sebab Ramadan tahun ni kurang sempurna bagi saya. Then now nak dekat raya. Macam sekejap je Ramadan tu. :(
Hmm okay. Need to prepare for iftar. Assalamualaikum :)



0Comment