The Two of Us
Syazwina Athilah

Photobucket

People are asleep as long as they are alive, they are awakened when they die.

Journal Windy Hello

Role as them.

Photobucket

The Prophet sal Allahu alaiyhi wa sallam said, “I guarantee a house in Jannah for one who gives up arguing, even if he is in the right; and I guarantee a home in the middle of Jannah for one who abandons lying even for the sake of fun; and I guarantee a house in the highest part of Jannah for one who has good manners.”




Gratisan Musik

Music Graphics


trip to hijrah.


Assalamualaikum. haha sebenarnya saya masih tak tahu nak tulis apa untuk entry kali ni. untuk sepanjang bulan ni memang agak sibuk dengan aktiviti sekolah. kena practise untuk formasi. aish ujian hidup yang Allah bagi. drama rumpel pula dah bertukar tarikh jadi 1oktober2012. *birthday kakak saya*. dah dekat sebenarnya tu. agak nervous juga rasanya tapi tawakal jelah dekat Allah SWT supaya 2putra dapat juara untuk drama rumpel. InsyaAllah.

pasal hari formasi tu agak tak best sebab ada sorang kawan baik saya tak join. izzah tak join dah ia menjadi tidak perfect. sekian. kalau izzah ada boleh snap gambar banyak banyak. kan? -___- aish. kalau ada kosong memang suruh izzah join kitorang. bytheway, harini izzah pergi genting. wohoo. hehe harap harap dia belikan something untuk saya *cehh*.

sebenarnya sampai sekarang saya cari buku ilmiah daripada ustaz zahazan. setakat ni baru ada satu. saya baru ada '101 Rekreasi Hati'. buku tu best sangat sangat. seronok bila kita baca. kalau nak pinjam, bagitahu lah dekat saya. hehe insyaAllah saya pinjamkan ^^ and saya masih mencari poster official maher zain. susah woo nak cari. haritu farhah unnie kata dia dapat tapi dari majalah. sebenarnya saya nak cari dari majalah pun susah -___- alahai.

dahlah shinee comeback lambat. 10oktober2012 baru nak comeback. aish geramnya. bila boleh tengok onew dalam dazzling girl ni. aish. saya tak tahu kenapa semuanya mesti bulan oktober. haha. special sikit bulan oktober tahun ni. kan? ^^ haha okay bye. sebelum saya merepek bukan bukan lebih baik hentikan sekarang. Assalamualaikum. Semoga Allah SWT sentiasa memberi berkat kepada awak yang membaca ni. :)


0Comment