The Two of Us
Syazwina Athilah

Photobucket

People are asleep as long as they are alive, they are awakened when they die.

Journal Windy Hello

Role as them.

Photobucket

The Prophet sal Allahu alaiyhi wa sallam said, “I guarantee a house in Jannah for one who gives up arguing, even if he is in the right; and I guarantee a home in the middle of Jannah for one who abandons lying even for the sake of fun; and I guarantee a house in the highest part of Jannah for one who has good manners.”




Gratisan Musik

Music Graphics


Mother of Lisa.

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum. Petang tadi kami sebagai 2putra yang rajin lagi baik *cehh* bekerjasama untuk menyiapkan kerja drama. Hehe kenapa saya cakap masa ayat kaku je ni -__-
Alhamdulillah. Thanks to Allah sebab harini best. Lepas siapkan kerja drama, kami ramai ramai pergi rumah hanna. Tak malu betul pergi beraya rumah orang pakai baju sukan. Hahahaha. Time saya basuh pinggan dekat rumah hanna, then siti sarah datang.

sarah : amboi rajinnya. Anak siapa lah ni.
saya  : anak Anuar. hehe.
sarah : bakal isteri siapa lah ni.
saya  : aahhhh hahahahahahahaha *cough*


Haha pelik betul. First time saya bergurau macam tu dengan sarah and first time juga saya out dengan dia. Haha tak adalah out jauh mana pun. Area seksyen 19 je. Ohya then kitorang pergi rumah farah hazirah. Haha penat punya pasal. Air pepsi pun bedal. Sedangkan saya ni tak boleh minum air karbonat.
Maklumlah, orang dah ada penyakit -___- hahahaha.


hanna and faris. comel kan dorang berdua? hehe bagai pinang dibelah dua.



time ni semua berebut nak bergambar dengan mother. haha. terasa diriku seperti artis korea.



from left : farah ilyana, nadiah yassin, anis amaliza, hafizah hasni and ain fatihah. rajin kan dorang. hehe.



calon suami yang rajin membantu. hahaha. eh maaf. gurau sahaja.



haha kelakar je faris buat muka. hee ^^


2putra's king is so macho. like an italian. haha.


me with anis atirah. dah macam ahli sihir je saya dekat situ. nasib baik tak pegang penyapu. haha.


maaf saya tak tahu apa yang qamarul and yusuf sedang lakukan. bytheway, boleh nampak rumpel kita kan?



sarah, anis and saya. haha. ikut ketinggian lah.


tambah sorang lagi. haha tu sabrina zafrin yang comel.



isteri anak cina and wife of kiseop. hehe maaf.


 from left : farah hazirah, siti sarah, anis atirah, sarah farhanah and sabrina zafrin.


hahaha fatin and faris. style baru untuk bergambar.


me with faris. serasi kan? hahahaha mana ada gurau je.


Okay itu saja post harini. Hahaha. Syukur Alhamdulillah seronok dengan kawan kawan sekelas harini. Bytheway, gambar dekat atas ni time prepare makanan sebelum farah and her family datang. hehe. comel kan saya? ada macam IU tak? hahaha mana ada lah gurau sahaja. *orang dekat gambar tu suka byun*
and thanks to farah hazirah for the special picture. Hehe eh kejap. Anyway Skipbeat dah habis harini. Aish tersenyum sorang sorang tengok drama tu. okay Assalamualaikum. Yang buruk daripada saya, dan yang baik daripada Allah S.W.T :)

_________________________________________________________________________________
Hadis Persahabatan: Memilih Kawan :)
"Seseorang itu dikenali berdasarkan sahabatnya, maka berwaspadalah / bersikap bijaksanalah dalam memilih sahabat." (Riwayat Ahmad)
____________________________________________________________________________________________




0Comment