The Two of Us
Syazwina Athilah

Photobucket

People are asleep as long as they are alive, they are awakened when they die.

Journal Windy Hello

Role as them.

Photobucket

The Prophet sal Allahu alaiyhi wa sallam said, “I guarantee a house in Jannah for one who gives up arguing, even if he is in the right; and I guarantee a home in the middle of Jannah for one who abandons lying even for the sake of fun; and I guarantee a house in the highest part of Jannah for one who has good manners.”




Gratisan Musik

Music Graphics


Wimpy wimpy.

Assalamualaikum. Ahlan wasahlan. Harini dah masuk bulan september. Jadual harini padat. Pergi KL pergi Klang. Then pergi makan angin kejap. Dah lama tak keluar dengan family macam tadi. Maklumlah bila kakak dah masuk kolej, jarang keluar sama sama. 




Ohya sempat juga tadi saya usha blog farah hazirah. Hihi. Ada gambar saya lah *bangga*. Haha thanks farah. Kelakar lah gambar tu. Ada budak kecil menyibuk dekat belakang kita. Hihi. Cik London with me. Maafkan saya sebab curi gambar ni tanpa kebenaran awak ye Cik London.


Then saya guna facebook adi. Haha maaf adi. Saya saja nak guna facebook awak. Then ternampak default picture sarah farhanah. Kyaaaaaa! Gambar kitorang. Portrait wina and sarah. Haha sarah comel. Gambar tu masa dekat rumah azri. Weeheee. Kiseop's and Onew's. Cun kan? Hahahaha.


Haha lol tengoklah dah dekat pukul 1.20 a.m. Lebih baik tidur sekarang. Esok rasanya jadual penuh lagi. Alahaii. Esok nak cari tshirt infinite. Woohyun punya pasal. Hihi okaylah. Katil dah memanggil suruh tidur. Assalamualaikum. :)

0Comment