The Two of Us
Syazwina Athilah

Photobucket

People are asleep as long as they are alive, they are awakened when they die.

Journal Windy Hello

Role as them.

Photobucket

The Prophet sal Allahu alaiyhi wa sallam said, “I guarantee a house in Jannah for one who gives up arguing, even if he is in the right; and I guarantee a home in the middle of Jannah for one who abandons lying even for the sake of fun; and I guarantee a house in the highest part of Jannah for one who has good manners.”




Gratisan Musik

Music Graphics


dazzling girl.


Bismillahirrahamanirrahim. Assalamualaikum. SubhanAllah akhirnya dapat juga post entry baru. Selama berkurun tak post. Hahaha. Dah jadi isteri artis ni memang busy haish. Saya masih dalam mood exam ni. Final exam habis minggu depan. Please pray for me. 

Minggu depan paper yang boleh tahan senangnya except Science. The murder of my life. Now target saya cuma nak kekal kelas Putra dengan kawan kawan yang lain. But dalam masa yang sama ingatkan nak masuk asrama dekat Segamat ataupun Sekolah Menengah Agama. Hmm i'll think about it later :)



Harini Hari Raya Aidiladha. Hihi saya suka Aidiladha daripada Aidilfitri. Tapi malam semalam dengar takbir, terus menangis. Teringat waktu bulan Ramadan. Saya rindu Ramadan. Aish.
Pagi tadi lepas solat sunat Aidiladha, pergi jamuan dekat surau dulu. Then balik rumah duk tweeting. Tiba tiba muntah. Sheeeeeezz. Perut terus jadi rasa tak lalu nak makan lagi. Tapi Alhamdulillah lepas pergi rumah kenduri ada ayam. Selera chicken maniac pun datang. Hehe :3

 Hahahaha kelakar kan muka saya? -___- lololol. Apapun, minggu depan minggu terakhir bersekolah untuk 2012. Ya Allah sedihnya saya rasa. Saya sayang sangat sangat dengan 2 Putra. Kalau boleh, biarlah Allah S.W.T kekalkan kita semua kelas yang sama tahun depan. :')

Hihi ohya competiton rumpel, kelas kami dapat nombor tiga. Kira Alhamdulillah lah juga. Allah bagi kami bukan yang terakhir. As you know, teacher zana pun dah tak mengajar kami english lagi. Now keep praying moga teacher ada jodoh and nanti dah boleh buat kenduri. Hehe jemput kami kelas 2 Putra ni.

Okay Salam Aidiladha from me. Assalamualaikum :)




0Comment